כמעט בכל תכנית בוקר בטלביזיה יש אייטם על שודד ששדד סניף של בנק הדואר וצולם במצלמת הההבטחה (מצלמה שמבטיחה לצלם ולא הרבה יותר מזה). לינור ברגפן מבקשת את עזרת הציבור בזיהוי ואיתור השודד) היא אפילו לא מציעה בול בתמורה.
לדעתי זה תוכן שיווקי של רשות הדואר. הם מקבלים חשיפה גדולה, נתפסים כקורבן ומעוררים אמפתיה.
השודד תמיד לבוש אדום שזה מחשיד כי זה צבע הלוגו של דואר ישראל. בטח גם קוראים לו צבי.
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה