לדעתי 50% מה"לקוחות" שמגיעים למרכזי השירות של orange הם מזויפים. אין להם סלולרי, הם פשוט באים להרוג שעה באולם ממוזג, מעוצב להפליא עם שפע עיתונים יומיים, סוכריות טופי שנדבקות לשיניים כמו סופרגלו ומגוון משקאות חמים מאבקות.
אלה שכן באים לקבל שירות, כמוני למשל, נדהמים כל פעם מחדש לגלות שכשמשדרגים מכשיר סלולרי ומחזירים את הישן, מזוכים כל חודש בתשלומים על החדש. משהו כמו 30 ש"ח לחודש. הסלולר הישן משמש לחלקי חילוף.
זה מרגיש כמו לחתום על כרטיס א. ד. י. של תרומת איברים.
לא יודע אם שמתם לב אבל המונח שעולה הכי הרבה לחלל האויר במרכז השירות הסלולרי הוא "זמן אויר"
(באידיש: לוף גישעפט) מה שמזכיר לי שמי שהמציא את "זמן האויר" היה לא אחר מאשר דוד הרומני שהיה לו קומפרסור ענק בחנות האופניים שלו ברחוב רמב"ם ברעננה. על הקומפרסור היה שלט: "מחירון אויר": ניפוח צמיג אופניים - חצי שקל.
ניפוח כדורגל - 60 אגורות.
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה