יום חמישי, 18 בפברואר 2010

לונה פארק הדור הבא.

כל שישי אני נוסע לראות את מה שנותר מאולם אוסישקין המיתולוגי, ובכן, לא הרבה. רון חלמאי ראש עיריית ת"א העדיף אבנים משולבות, ספסל וכמה דקלים על אולם הכדורסל הכי מלהיב בכדורסל הישראלי. והחצוף הזה עוד מספר שהוא אוהד הפועל ת"א! הוא אדום כמו שיש לי רסטות. בדרך לאוסישקין אני עובר בשדרות רוקח ומה אני רואה? הלונה פארק מחליף את רכבת ההרים המיתולוגית שכולנו גדלנו עליה ברכבת הרים חדישה, מלהיבה, עם מנוע בוקסר 16 שסתומים ומערכת בקרת שליטה מההגה, ואם כבר בהתחדשות עסקינן... אני מכיר עוד לא מעט מתקנים בלונה פארק שזקוקים להתחדשות והחלפה.

הדובים בדוכני הקליעה למטרה שניתנים כפרס על פגיעות מדויקות עברו כבר מזמן את גיל הפנסיה. אפילו דובי גל כבר הבין שהוא פאסה. מתי הם יבינו? הייתי שוקל להביא במקומם גורי דובים צעירים ומלאי אנרגיה.

גם זקנותה של הבלרינה (כן כן, הקרוסלה הענקית בצורת בלרינה)
מביישת את נערותה. היא כל כך מבוגרת שכבר אין לה מחזור. אחת הבנות מלרדת בגדול יכולה יכולה בקלות להיות הבלרינה החדשה. ספינת הפיראטים יכולה לפרוש בשקט אחרי שהקיאו בה כ-134,457 פעמים. אפשר להטביע אותה בים ולהפוך אותה לאתר צלילה מרהיב.

רכבת השדים גם עשתה את שלה. כבר יותר זול לנסוע ברכבת ישראל בקו ב"ש -ת"א.
הגלגל הענק היה צריך להכנס מזמן לפנצ'ריית יוסי להחלפת גלגל והמכוניות המתנגשות? אחרי קילומטרז' עצום של 2,000247 ק"מ - גם הן יכולות להזדכות על עצמן בשקט.

תגובה 1: