יום שלישי, 15 ביוני 2010

מתנת יומולדת

הבנות במשרד החליטו שהעובדה שאני עצבני ויש לי יומולדת הם עיתוי מושלם להעניק לי במתנה מסג' רקמות עמוק.
קבלתי מעטפה לבנה עם שובר למסג' במכון ספא חוקי לחלוטין.
נכנסתי בשעה היעודה. קבלתי חלוק מגבת ומפתח ללוקר. התקלחתי. לבשתי חלוק במידה שיש רק בשילב. זה היה מביך.
נכנסתי לחדר.
מסג'יסטית בלונדינית נכנסה לחדר והציגה את עצמה. מימדי גופה הסגירו אותה. יש לה פנים יפות אבל גוף של הודפת כדור ברזל ממזרח אירופה.
אמרה לי לשכב על הבטן, שפכה עלי שמן חם והתחילה לעסות את גופי. פעם ראשונה שהרגשי כמו פיש אנד צ'יפס רגע לפני טבילת האש.
המסג'יסטית עשתה לי מסג' רקמות עמוק. כל כך עמוק שלרגע נדמה היה לי שהיא מעסה לי גם את הטחול. לאשה הזאת יש כוח עצום בידיים.
נראה לי שאם אעשה איתה הורדות ידיים היא תנצח אותי.
אחרי חצי שעה היא אמרה לי לשכב על הגב. חשבתי לעצמי: "יכול להיות שהבנות רצו לספר לי משהו ולא נתתי להן הזדמנות?"
עיסוי רקות, קרקפת ואוזניים זה מה היה. שוב הבנתי שאני צריך משקפי תלת מימד. אני חי בסרט. היא אמרה לי שאם היו לה עוד לקוחות גדולים כמוני היא הייתה מתפרקת.
נפרדנו לשלום. התקלחתי שוב. נכנסתי לחדר הכיבודים ואכלתי צימוקים. וקשיו. וקבוקים. וקשיו. יצאתי מהספא רגוע כמו תינוק.

נכנסתי לרכב והתחלתי לנסוע. מישהו חתך אותי עם הג'יפ שופוני שלו. פתחתי את החלון והתחלתי לקלל אותו.
אבל ברוגע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה