יום רביעי, 18 במאי 2011

סוטה תקן

שלום. שמי רועי לייזר ואני סוטה תקן.
כבר שנים שאני עם עם עדשות מגע.
5.5 בכל עין. אני משועבד לעדשות מגע, תמיסות לעדשות מגע ומשקפיים כבר שנים, נפשית ובעיקר כלכלית.
למעשה מערכת היחסים הכי ארוכה ויציבה שלי היא עם עדשות מגע חודשיות. אינני רוצה עוד בזוגיות הזאת. לא בטווח הארוך ולא בטווח הקצר.
מעולם לא חשבתי לעשות ניתוח לייזר לתיקון הראייה כי חששתי שהניתוח לא יצליח למרות אחוזי ההצלחה הגבוהים שלו.
הסטטיסטיקה אומרת שסטיית התקן של הניתוחים האלה היא (רק) 3%. כלומר רק 3% מהם לא מצליחיםכבעל ניסיון עשיר וכדייר בדמי מפתח בצד הפחות זוהר של הסטטיסטיקה, הייתי לא פעם בתוך סטיית התקן של הסטטיסטיקה.
במקרה שלי, הסיכויים שלי להיכלל בסטיית התקן גבוהים.
רשימת דוגמאות חלקית:
1. ציפור חירבנה על יד שמאל שלי.

תוך כדי שנסעתי ברכב.

2. עורב חג מעלי וזרק עלי אגוזים מהאוויר בעודי צועד על חוף הים.

3. שוטרת נתנה לי דו"ח בגובה 100 ש"ח על כך שעברתי באדום.

כהולך רגל.

4. בעודי חייל בסדיר תפסה אותי שוטרת צבאית בלי כומתה. במקום לכתוב לי תלונה היא שלחה אותי לקנות כומתה בחנות הסמוכה.

בכניסה לחנות עצרה אותי שוטרת צבאית אחרת שהחמירה איתי והתעקשה לתת לי תלונה.

המג"ד נתן לי ריתוק לבסיס. 35 יום.

5. ציפור חירבנה על מכנסי הכותנה שלי.

באמצע דייט ראשון.



ואף מילה על כך ששם משפחתי הוא לייזר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה