יום שלישי, 7 ביוני 2011

צום לייזריהו

אתמול הייתי צריך לצום 8 שעות כי הבוקר הייתה לי בדיקת דם.
אז הלכתי לישון מוקדם כדי להעביר את הצום בקלות.
ב-4:00 בבוקר קמתי. ככה זה כשאתה הולך לישון ב-20:00. מאז גיל 5 לא הלכתי לישון בשעה כזואיך לעזאזל אני מעביר עכשיו 6 שעות בלי לאכול?! הרי הבדיקה ב-10:00 בבוקר.
פתחתי ערוץ 1 וראיתי את יורם גאון שר שירים לכבוד יום ירושלים הרבה לפני שצבע את שיערו לג'ינג'י ופירגן לזמר המזרחי ו...נרדמתי
קמתי ב-9:00. ב9:45 הגעתי למרפאה. נכנסתי לאחות.
"תן לי את היד שלך" סיננה האחות.
אז נתתי. אבל לה זה לא הספיק.
"השמנת, אני לא מוצאת את הוריד שלך".
מעניין, דווקא איך שהיא אמרה את זה התנפח לי וריד. בצוואר.
היא דקרה אותי עם המחט ואמרה שיוצא המון דם.
"למה את מופתעת? הגעת לי עם המחט עד לטחול" עניתי.
האמת היא שרזיתי למרות שאני עדיין מאותגר מטבולית. הגיע הזמן לשבור את הצום.
יצאתי מהמרפאה וקניתי הפוך קטן ועוגת גבינה בפס רחב.

נ.ב. עד עכשיו אני לא מרגיש את היד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה