יום חמישי, 28 בינואר 2010

מעבדות לחירות, ינואר 2010

40 שנה היו בני ישראל עבדים במצרים.

10 שנים הייתי עבד במדינת HOT.

הבוקר בשעה 10:00 בבוקר יצאתי מעבדות לחירות.

הממיר הדיגיטלי שקולט את הערוצים 1, 2, 10, 23, 33, 99 הפך אותי לבן חורין לנצח נצחים.

תשלום חד פעמי של 400 ש"ח וגם אתם תיהנו ממשק כנפי החופש. חופש אמיתי.

אין יותר המתנה אינסופית ל*6900, אין יותר מעטפות אדומות עם חשבונות מנופחים בתיבת הדואר.

אין VOD, HD. שנים של בולשיט ON DEMAND הגיעו לקיצן.

מאות השקלים שאחסוך כל חודש יופנו לערוצים חיוביים יותר כמו קופות חסכון.

לא אכנע עוד לטריקים שיווקיים ולמוחם הקודח של אנשי קריאיטיב ופרסומאים.

אגב, את הסדרה האהובה עלי "מד מן" אראה במחשב.



אני עם HOT גמרתי.

תגובה 1:

  1. הכי נורא זה אנשי קריאטיב ומפרסמים...

    סתם, נו. האמת אני לא מבין בכלל למה הם מפרסמים עם כזה שירות לקוחות. לפעמים זה נראה כאילו הם עושים הכל בשביל שנשנא אותם.

    גם אני עברתי לממיר הדיגיטלי וממליץ עליו בחום! אפשר להקליט ישירות ל-USB ולא צריך שום מג'י שמג'יק

    השבמחק