יום שני, 18 בינואר 2010

סיכום החתונה של אחי

35 פעם אמרו לי "שלום" ולא זיהיתי מי זאת

70 פעם אמרו לי: "בקרוב אצלך"

140 פעם נישקו אותי על כל לחי

8 פעמים הלכתי להשתין

7 פעמים אמרו לי: "רועי, בוא, אנחנו רוצים שגם אתה תהיה בתמונה!"

7 פעמים אמרו לי "תחייך, מצלמים!"

4 פעמים יד של דודה תפסה לי את הפנים וכמעט שברה לי את הלסת מרוב אהבה

22 פעמים לקחתי משקאות מהבר

5 כוסות יין אדום

2 צ'יסרים

15 צ'יסרים של מים מינרלים.

8 פעמים הלכתי לרחבת הריקודים

2 פעמים שמעתי את השיר "כל הילדים רוקדים" של שוטי הנבואה

3 פעמים שמעתי "למה אין פה דג מלוח ועלי גפן?"

5 פעמים ביקרתי בבופה של הקינוחים

4 פעמים התרגשתי. בחופה. בשבירת הכוס. בהחלפת הטבעות.
כשרוקנו את ארגז המעטפות בכניסה ואחי ואשתו לקחו את הצ'קים

תגובה 1:

  1. אני גם אוהב דג מלוח, עלי גפן פחות.

    תגיד - לא צחקו עליך שאתה מסתובב בחתונה עם פנקס וסופר דברים?

    השבמחק