יום שני, 13 ביולי 2009

כתב סתרים במסעדות

זה קורה לי בכל מסעדת יוקרה.
המלצרית מגישה את התפריט ואז כמו בפסטיבל מספרי סיפורים היא מתחילה לספר על המיוחדים שלהם.

מרתק.

אחרי שעשינו למלצרית "נפנוף מיוחדים" אפשר לעבור על התפריט בשקט.

הטקסט של המנות הראשונות מסובך לי מדי. זה מתאים למדענים ב-NASA

אז כמו בבי"ס אני מתחיל את המבחן מהחלקים שיותר קלים לי.

קלים אמרתי?

נתח אנטרקוט
מתובל בפלפל ארבע העונות בניחוח רוזמרין בוער, מוגש לצד פירה מדורה ותבשיל עדשים אורגניים.

לקחו פר, גבר גבר. חתכו אותו, הוסיפו לו כל מיני דברים והפכו אותו לקוקסינל!
ומה זה הניסוחים האלה?

מתובל בפלפל ארבע העונות בניחוח רוזמרין בוער, מוגש לצד פירה מדורה ותבשיל עדשים אורגניים.
מי כתב את התפריט? המשורר רוני סומק?



ומה עוד מעצבן אותי?

הפלאשבקים מימי בי"ס ממשיכים.

סיוטים משיעורי לשון, נושא, נשוא, תואר, פועל – אימא'לה!

הנה תראו בעצמכם:

מוסר

עטוף בטפנד זיתים מונח לצד כרישה ותפוחי אדמה אפויים בטאבון ברוטב חמאת קארי ורוזמרין.

אגב, כמו שהמוסר במדינה נראה הוא לא עטוף בטפנד זיתים, הוא לא מונח לצד כרישה ותפוחי אדמה אפויים בטאבון והוא בטח לא ברוטב חמאת קארי ורוזמרין.



ולקינוח מה שהכי מעצבן אותי - נכון, הקינוח!
קודם כל תפריט הקינוחים נפתח בשקר כלשהו:


כל הבצקים, עוגות, עוגיות, מוסים, סורבה וגלידות...
נעשים אצלנו בהכנה מקומית...


אח"כ זה ממשיך עם הפסיכומטרי. מי שמבין את הניסוח הבא, הקינוח עלי:

מקרון תותים

קערת מקרון תותים ופטיסייר וניל מוגש לצד שפורפרת תותים, קצפת וניל ותותים בשמפניה וטוויל שוקולד חלב.

2 תגובות:

  1. מה זה שפפופרת תותים ?
    מה זה מקרון תותים ?
    מה זה טוויל ?
    מה זה החרטא הזה ?
    תביא קוביית שוקולד פרה .
    ונסגור עניין.
    טוויל עלק ...

    השבמחק
  2. אשכרה נכון.
    צריך דוקטורט בכ להמילים הגבוהות האלה כדי לדעת מה להזמין לאכול.
    (-:

    השבמחק