יום שני, 13 ביולי 2009

פארק הירקון

מעצבן אותי פארק הירקון


מעצבן אותי שהספסלים בפארק הירקון לא פונים לנחל הירקון אלא לכיוון השני. כל היופי זה הנחל.
מה הם מטומטמים שם בעירייה?!



ומעצבן אותי שהכל כל כך מסודר שם, זה פארק, לא בית מרקחת!

יש שביל מסומן לרוכבי אופניים ולצידו שביל מסומן להולכי רגל, עוד מעט יוסיפו שביל מסומן לסלבס.

ואפילו גינות כלבים יש שם! זה מגעיל כמה מחשבה השקיעו!


והחיים בפארק פר דקה יקרים וזה מוציא אותי מדעתי.
חצי שעה של שייט בסירת משוטים עולה 80 שקל וחצי שעה בסירת מנוע 120 שקל.
מה הם השתגעו! זה כולה שייט בנהר הכי מזוהם במזה"ת, לא שייט גונדולות בוונציה!

ומה עוד יותר מעצבן אותי!? שיש המון פראיירים שמשלמים. הפראיירים לא מתים, הם שטים, בירקון!

והרכבי אופניים עם 4 מקומות. אותו מחיר. אפילו הוצאות דלק אין לגזלנים!

ויש עוד משהו שמעצבן אותי בפארק הירקון.

המון עושות/עושים ספורט: הליכה, ריצה אופניים. והם גורמים לי להרגיש רע עם עצמי.
מה בקשתי? לשבת במצב סטאטי עם דופק נמוך על ספסל בירקון ולאכול לאפה משווארמה שמש,
בלי ייסורי מצפון מיותרים?!


והן ממשיכות לחלוף על פני, הבחורות השוות עם הקוקו והגופייה הנדיפה. מעצבן כמה שהן נראות טוב!
הן חטובות, יש להן קוביות בבטן, אני הקוביות היחידות שיש לי...

זה בקופסה של השש בש.

2 תגובות:

  1. הבחורות שייכות לקופת חולים והן נשלחו במיוחד כדאי להעלות לך את הדופק.
    אחרת הוא יפסיק לפעום בכלל.
    אני מבין שאתה מתעצבן מכל דבר אבל אחי ,
    שלוק מהירקון ואתה נרגע לעולם ועד.
    אפשר לפתוח אתר הכרויות במקום
    שידוך בין רוכבי אופניים להולכי רגל
    המקומות המומלצים לבילוי : אסותא, איכולוב וקפלן.
    שש בש עלק...

    השבמחק
  2. הו כמה שאתה צודק...
    כולם בורחים לחו"ל, לצפון, לדרום ושוכחים לגמרי שהם יכולים לרמוס את הארנק שלהם ולראות את כל היופי שבעולם ממש פה מתחת לבית, וזה אפילו בריא :)
    אני רק מקווה שלמרות קריאתך הן ימשיכו לרכוב בשביל האופניים ואנחנו נמשיך לשבת על הספסל ולהסתכל על ה"נוף" :)



    טיולי אופניים

    השבמחק