יום שני, 13 ביולי 2009

ארל'ה

ארל'ה

שבת קיצית.
אני קופץ לארל'ה.
קיצור שהמצאתי לארלקינו. גלידת שף משובחת.

בקשתי חצי קילו בלקחת.
המוכרת הצעירה הסבירה לי שבארלקינו אין דבר כזה חצי קילו.

אמרתי לה שבאמנות כמו באמנות אין דבר כזה שאין דבר כזה וחוץ מזה 1 ליטר שווה ערך ל-1 ק"ג

היא התעקשה נתנה לי הסבר מנומק:

1. הם מודדים גלידה בנפח ולא במשקל כי לכל גלידה יש משקל אחר.
לדוגמא: גלידה עם עוגיות שוקלת יותר מגלידה בלי עוגיות.

2. המינימום שלהם ב- TAKE AWAY זה 750 מ"ל
3. אני רק עובדת פה, לא אני קבעתי את החוקים.


מתוקה.

הגלידה. לפחות כך היא נראית.

לפני שטעמתי הסתכלתי לאיזו גלידה יש את הרייטינג הכי גבוה וכך ידעתי איזו הכי נחשקת...

שיטת המדרוג פשוטה: ככל שיש במיכל גלידה פחות גלידה, זה אומר שהיא הכי מבוקשת.

ביום שאני הייתי ולפי שיטת הגלידה מיטר שפיתחתי, מלכת הרייטינג היא גלידת בלינצ'ס צימוקים.

המוכרת המליצה לי לקחת עד 4 טעמים. היא נשמעת מאד מקצועית ובטוחה בעצמה. מרשים.

לאחר אומניבוס טעימות של טפאסים מתוקים בטעמים נפלאים קבעתי את העולות ל- FINAL 4

נאמבר 1 בראוניס שיכור, נאמבר 2 בלינצ'ס צימוקים, נאמבר 3 וניל במרלו & נאמבר 4 וניל תפוחים שזו למעשה גלידה בטעם @ - מעולה!

הגלידה נארזה אחר כבוד לתוך מיכל קלקר צחור, נאטמה בפיסת ניילון דקה ומכסה וגם קבלתי בונוס:
שני גביעי וופל גדולים שהם מכינים בעצמם.

הזכייה בגביע מעולם לא הייתה מתוקה יותר.

תגובה 1:

  1. בראונס שיכור זה גלידה בעייתית
    צריכים לשים לב עם הכפית כשמכניסים לפה
    יש נטיה לפספס.
    מעניין עם אוכלים גלידה ועוצר אותך שוטר לבדיקת אלכוהול ונתגלו מימצאים . מה תגיד לו ?

    שלא נדבר על וניל במרלו. ישר שלילה והחרמת הרכב במקום.

    @ עלק.......

    השבמחק